سالید مجیک همه کاره

سالید مجیک همه کاره

تمیزی و نظافت یکی از دغدغه­ های اصلی انسان‌ها در تمام دوران بوده است. سطوح همیشه در معرض آلودگی­ها و لکه­ قرار دارند و اکثر مواقع با یک شستشوی ساده نمی‌توان آلودگی یا لکه‌ها را از بین برد.

به همین دلیل شوینده­های مختلفی توسط متخصصین، طراحی و تولید شده‌اند که برای از بین بردن این آلودگی­ها به ما کمک می‌کنند.

تمیزکننده سطوح سالید مجیک نانوسان یکی از محصولاتی است که به تازگی عرضه شده است و ما در فروشگاه آقای بیز آن را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌کنیم.


قیمت و خرید پاک کننده چند منظوره سطوح سالید مجیک نانوسان
استفاده آسان و راحت و در عین حال قدرت تمیزکنندگی بالا موجب شده است این محصول گزینه‌ای عالی جهت لکه‌زدایی و پاک‌کردن سطوح باشد.

در ادامه مطلب میخواهیم مشخصات،مزایا، روش استفاده و… این محصول از محصولات نانوسان را به صورت تخصصی برای شما شرح دهیم، پس با ما همراه باشید.
سالید مجیک تمیز کننده ای خاص، چند منظوره و جایگزینی بسیار مناسب برای مواد شوینده اسیدی و قوی است که قابل استفاده در مکان هایی نظیر؛ هتل ها، رستوران ها، بیمارستان ها، منازل و … می باشد. این محصول عاری از هرگونه مواد اسیدی، شیمیایی، مضر و حساسیت زا بوده و در نتیجه استفاده از آن هیچ آسیبی به سلامت انسان و محیط زیست وارد نمی کند. قدرت تمیزکنندگی فوق العاده بالای این محصول هرگونه کثیفی را از سطح پاک نموده و درسطوح مختلفی نظیر؛ استیل، لعاب دار و مینایی ، کاشی-سرامیک، شیشه و … استفاده می شود.
مزایا و کاربرد

    چند منظوره
    استفاده آسان
    دوست‌دار محیط زیست
    عاری از هرگونه مواد مخرب و زیان‌آور شیمیایی
    قدرت پاک کنندگی بالا
    مقرون به صرفه
    پاک کننده قوی
    انواع سینک ظرفشویی
    روشویی، شیرآلات،استیل
    کروم، سطوح لعابی
    رفع آفتاب سوختگی بدنه خودرو

خرید چند منظوره سالید مجیک نانو

یکی از این پاک کننده ها که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از مصرف کننده ها قرار گرفته، پاک کننده سالید مجیک است. سالید مجیک محصول شرکت نانوسان است که با ترکیبات فوق العاده ی خود باعث ایجاد قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی بر روی سطوح مختلف از جمله کاشی، سرامیک، سینک ظرفشویی، وان حمام، اجاق گاز، سطوح لعابی، ظورف فلزی، آینه ها، دستگیره ها، قرنیزها و … می شود. همچنین می توان برای پاک کردن شیرآلات از براق کننده ی شیرآلات استفاده کرد. با این پاک کننده می توانید استفاده از سایر مواد تمیز کننده را کنار گذاشته و از تمیزی سطوح مختلف منزل و یا ماشین خود لذت ببرید. یکی از دلایل محبوبیت پاک کننده ی چند منظوره ی سالید مجیک به صرفه بودن آن است، این محصول همچنین ساخت کشور خودمان است و توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است.
سالید مجیک از کجا بخریم؟

سالید مجیک نانوسان یا پاک کننده چندمنظوره سالید مجیک نانوسان از سری محصولات نانوسانی است که بسیار محبوب بوده و خیلی کارآمد است. این محصول را می توانید از فروشگاه اینترنتی معتبر کالااکسیر با کمترین قیمت تهیه کنید. این پاک کننده چند منظوره دوست دار محیط زیست بوده و قدرت پاک کنندگی بالایی در انواع سطوح دارد. گفتنی است که در عین کیفیت بالایی که دارد قیمت بسیار مناسبی داشته و مقرون به صرفه است. همچنین سالید مجیک نانوسان عاری از مواد شیمیایی بوده و جایگزین بسیار مناسبی به جای انواع پاک کننده های مضر و شیمیایی است. شما میتوانید از سالید مجیک نانوسان برای انواع سطوح مانند کاشی و سرامیک، چوب، پلاستیک، سطوح فلزی و اجاق گاز استفاده کنید. به این نکته توجه کنید که سالید مجیک نانوسان مطابق تکنولوژی نانو تولید شده، بنابراین یک لایه محافظتی بر روی اجسام ایجاد کرده و مدت زمان تمیز ماندن آن ها را طولانی تر میکند. سالید مجیک نانوسان کار یک یک لکه بر قوی، براق کننده، سفید کننده و تمیز کننده فوق العاده را به طور همزمان برای شما انجام میدهد.


نحوه استفاده :
پد داخل بسته را با کمی آب مرطوب کنید، آن را روی ماده سفید رنگ داخل قوطی بکشید. سپس با فشار دست آن را بر روی سطح بکشید و سطح را تمیز نمایید. پسماند حاصل از تمیزکاری را با آب زیاد شستشو دهید. درصورتی که میزان کثیفی زیاد است، این فرآیند را تا تمیزی کامل سطح ادامه دهید .

شرایط استفاده و نگهداری :
بین ۵ تا ۲۵ درجه سانتیگراد
بصورت کاملا دربسته نگهداری شود.
از تابش مستقیم نور خورشید و یخ زدگی دور نگهدارید.

هشدار :
دور از دسترس کودکان قرار گیرد .
برای سطوح نرم، رنگ شده یا حساس مناسب نمی باشد. ممکن است باعث ایجاد خش گردد.
قیمت سالید مجیک نانوسان در وبسایت آقای بیز
حجم سفارشات تاثیری مستقیم بر روی قیمت سالید مجیک نانوسان دارد. فروشگاه ما برای سفارشات در حجم بالا، تخفیفات ویژه قرار داده است که می‌توانید از آن بهره ببرید.

متاسفانه برخی از افراد سودجو، نمونه‌های فیک و تقلبی از این محصول را با قیمت‌های نامتعارف عرضه می‌کنند که به دلیل کیفیت بسیار پایینی که دارند، موجب آسیب دیدن سطوح نیز می‌شوند.

ما در فروشگاه آقای بیز، تمیزکننده سطوح سالید مجیک نانوسان اصل را با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می‌کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه با ما در ارتباط باشید.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ریحانه
تاریخ : چهار شنبه 18 مرداد 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: